چگونه یک جراحی پلک می تواند به شما کمک کند بینایی یک چشم را بازیابی کنید

چگونه یک جراحی پلک می تواند به شما کمک کند بینایی یک چشم را بازیابی کنید

 

از دست دادن بینایی یک چشم می تواند یک تجربه ویرانگر باشد. برای بسیاری از مردم، این به معنای از دست دادن توانایی رانندگی، خواندن یا حتی دیدن واضح از آن چشم است. با این حال، در برخی موارد، فرد ممکن است بتواند بینایی چشم آسیب‌دیده را از طریق جراحی به نام جراحی پلک بازیابی کند. این جراحی شامل برداشتن لکه چشمی است که در حال حاضر چشم را می پوشاند. این کار به این منظور انجام می شود که چشم به خوبی بهبود یابد و پلک بسته شود. در بیشتر موارد، جراحی موفقیت آمیز است و فرد می تواند در عرض چند هفته به وضوح از چشم آسیب دیده ببیند.

 

ممکن است متوجه شوید که پوست اطراف چشمانتان با بالا رفتن سن دچار افتادگی یا افتادگی می شود. اگر پلک دارید، می توانید چشمان خود را باز کنید و بینایی و همچنین جوانی خود را بازیابی کنید. این روش ضد پیری در Aesthetic Surgical Arts در پارک اورلند، کانزاس موجود است. جیره ها معمولا بین شش ماه تا یک سال طول می کشند تا از بین بروند. اطمینان حاصل کنید که وعده های غذایی مغذی در دسترس دارید، کسی را پیدا کنید که بتواند بلافاصله پس از انجام عمل به شما کمک کند، و مطمئن شوید که قبل از عمل، انتهای آن شل شده است. برای کمک به بهبودی پس از جراحی می توان غذاهای خاصی را به رژیم غذایی شما اضافه کرد. غذاهای قندی یا نمکی ناسالم هستند زیرا نمک باعث نفخ و احتباس آب می شود، در حالی که شکر باعث التهاب می شود.

 

هنگامی که از دستورالعمل های ورزش سبک ما پیروی می کنید، می توانید به بهبود قابل توجهی در بهبودی خود دست یابید. حرکت علاوه بر افزایش جریان خون و ترویج ترشح اندورفین به شما کمک می کند تا احساس خوبی داشته باشید. بسته به وسعت برنامه درمانی شما، جراحی چشم شما می تواند بین یک تا دو ساعت طول بکشد. این عمل جراحی دائمی برای پلک ها در نظر گرفته نشده است. پوست و چربی اضافی ناحیه چشم برداشته می‌شود و به چشم‌ها اجازه می‌دهد جوان‌تر به نظر برسند. از آنجایی که پیری را نمی توان متوقف کرد، ممکن است با افزایش سن، چین و چروک های بیشتری در اطراف چشم ایجاد شود. روش‌های غیرجراحی می‌توانند به زیبایی چشم‌های شما بدون نیاز به جراحی کمک کنند.

 

اگر چشمان خود را باز کرده باشید، می توانید جوانی و اعتماد به نفس خود را به دست آورید. مشاوره با یکی از جراحان ماهر ما بهترین راه برای تعیین اینکه آیا جراحی پلک بهترین گزینه برای شما است یا خیر. اگر می خواهید در مورد هنرهای جراحی زیبایی در پارک اورلند بیشتر بدانید، لطفا همین امروز با ما تماس بگیرید.

 

معمولاً 10 تا 14 روز طول می کشد تا پلک های شما بهبود یابد، اما اگر می خواهید به فعالیت های عادی بازگردید، باید چند هفته استراحت کنید.

 

دید شما ممکن است تا چند روز پس از جراحی تار باشد. معمولاً بعد از دو یا سه روز از بین می رود. ممکن است دو تا چهار هفته طول بکشد تا بیمار به طور کامل بهبود یابد. ممکن است در نتیجه این درمان کبودی اطراف چشمان خود را تجربه کنید.

 

سایت دکتر مفرد

سایت دکتر مفرد

آپارات دکتر مفرد

یوتیوب دکتر مفرد

اینستاگرام دکتر مفرد

مقالات سایت دکتر مفرد

 

Jarahibini rhinoplasty  جراحی بینی  عمل بینی    دکتر جراحی بینی دماغ  جراحی پلاستیک جراح بینی  جراح  پلاستیک جراحی زیبایی Protez فوق تخصص فوق تخصص جراحی زیبایی فوق تخصص جراحی پلاستیک بهترین جراح بینی فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک ,جراحی سینه

 

 

 1402/10/20
12
 0

نظر خود را ارسال کنید

نام و نام خانوادگی
شماره موبایل
نظرشما