بعد از جراحی پلک بالا چه مدت طول می کشد تا طبیعی به نظر برسید؟

بعد از جراحی پلک بالا چه مدت طول می کشد تا طبیعی به نظر برسید؟

 

اکثر افراد پس از جراحی پلک فوقانی نتایج بسیار خوبی را گزارش می دهند و می گویند که ظاهری شاداب تر و هوشیارتر دارند. زمان بهبودی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما معمولاً بسیار کوتاه است. اکثر افراد احساس خوبی دارند که در عرض یک هفته یا بیشتر به فعالیت های عادی خود بازگردند، اگرچه مقداری کبودی و تورم قابل انتظار است و ممکن است مدتی طول بکشد تا برطرف شود.

پس از چند روز، اکثریت مردم آماده بیرون رفتن و از سرگیری کار خواهند بود. با این حال، اگر بعد از عمل دچار هر گونه عارضه مانند تورم یا کبودی شدید، باید فوراً با جراح خود مشورت کنید.

آیا بعد از جراحی پتوز از چسب چشم استفاده می کنید؟

اکثر افراد پس از جراحی پتوز نیازی به استفاده از چسب چشم ندارند. پزشک به شما خواهد گفت که آیا نیاز به پوشیدن آن دارید یا خیر.

 

یک ماه بعد از جراحی پلک

 من حدود یک ماه پیش عمل جراحی پلک انجام دادم و از نتیجه آن بسیار راضی هستم. جراحی سریع و آسان بود و بهبودی بسیار ساده بود. من چند هفته ای کبودی و تورم داشتم، اما اکنون همه اینها فروکش کرده است. چشمان من بسیار بازتر و روشن تر به نظر می رسند، و احساس می کنم آرام تر و هوشیارتر به نظر می رسم. من قطعا این روش را به هر کسی که آن را در نظر دارد توصیه می کنم.

هر بیمار در New Image Plastic Surgery در مورد آنچه که می تواند انتظار داشته باشد در نتیجه بهبودی خود تجربه کند، آموزش می بیند. اگر برای بهبودی جراحی پلک آماده شوید، می توانید مطمئن باشید که عمل شما تا حد امکان ایمن است. بلیفاروپلاستی، مانند بسیاری از روش های جراحی، مستلزم مقداری کبودی، تورم و ناراحتی است. اینها با یک اثر موقت و خفیف مشخص می شوند. پس از بهبود موفقیت آمیز، اکثر بیماران اکنون می توانند به سر کار بازگردند و به شهر بروند. ممکن است بعد از دو هفته اول همچنان تورم یا کبودی در اطراف چشم شما وجود داشته باشد، اما این علائم به طور قابل توجهی محو شده اند. دکتر گارتساید ممکن است این هفته بخیه های شما را بدون برداشتن آنها حل کند.

باید انتظار بهبودی کامل را ظرف چند روز داشته باشید. نتایج نهایی جراحی پلک شما پس از حدود شش هفته از عمل قابل مشاهده خواهد بود. بافت‌های ظریف اطراف چشم‌های شما ممکن است همچنان تورم داشته باشند، زیرا با تغییرات سازگار می‌شوند. یک خط برش ممکن است برای بیش از شش ماه کمی صورتی باقی بماند.

مهمترین کاری که می توانید برای بهبودی بعد از جراحی انجام دهید این است که خواب کافی داشته باشید. وضعیت خواب مناسب برای کاهش تورم و بهبودی سریعتر ضروری است. اگر از نتایج جراحی پلک خود ناراضی هستید، ممکن است بخواهید یک تجدید نظر در نظر بگیرید. علاوه بر اطمینان از اینکه پلک‌های شما طبیعی، راحت به نظر می‌رسند و به شما احساس زیبایی می‌دهند، جراحی تجدیدنظر تضمین می‌کند که هر گونه مشکل شناسایی شده برطرف می‌شود. پس از جراحی، با جراح خود قرار ملاقات بگذارید تا در مورد نتایج و مراقبت های بعدی صحبت کنید.

سایت دکتر مفرد

سایت دکتر مفرد

آپارات دکتر مفرد

یوتیوب دکتر مفرد

اینستاگرام دکتر مفرد

مقالات سایت دکتر مفرد

 

Jarahibini rhinoplasty  جراحی بینی  عمل بینی    دکتر جراحی بینی دماغ  جراحی پلاستیک جراح بینی  جراح  پلاستیک جراحی زیبایی Protez فوق تخصص فوق تخصص جراحی زیبایی فوق تخصص جراحی پلاستیک بهترین جراح بینی فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک ,جراحی سینه

 

 1402/10/21
65
 0

نظر خود را ارسال کنید

نام و نام خانوادگی
شماره موبایل
نظرشما