بزرگ کردن و لیفت سینه چیست و چگونه انجام میشود؟ (بخش 1 )

این فرآیند یک عمل جراحی زیبایی مشهور

این فرآیند یک عمل جراحی زیبایی مشهور در انگلیس است. در ابتدا، این با افزایش سایز سینه و همچنین لیفت سینه ها و تقویت شکل آن­ها همراه است. درحالی که انجام عمل جراحی بالابردن و بزرگ کردن پستان به صورت دو عمل جداگانه صورت می گیرد، جراح شما ممکن است پیشنهاد کند که این دو عمل را ترکیب کنید. هدف بررسی بزرگ کردن و بالا بردن پستان این است که شما را به درک بهتر از این عمل و دستیابی به این روش برساند.

جراحی بینی عمل بینی  عمل زیبایی بینی عمل جراحی بینی بهترین جراح بینی در تهران جراحی زیبایی بینی بهترین جراح بینی عمل بینی گوشتی هزینه عمل بینی جراحی پلاستیک فیلم جراحی بینی فیلم عمل جراحی بینی جراحی زیبایی عمل بيني پروتز سینه جراحی سینه ماموپلاستی عمل سینه

هدف از بزرگ کردن، بالا بردن یا لیفت سینه

هدف از این عمل ساختن سینه هایی محکم تر، کامل تر و جوان تر می باشد. برای ساختن سینه ایی که شما آرزوی آن را دارید، جراح پوست های اضافی روی سینه­تان را از بین می برد. سپس، بافت های سینه شما را تغییر می دهند. ممکن است آن ها نیاز داشته باشند که نوک سینه و آرئولا شما ( پوست اطراف نوک سینه) را تنظیم مجدد کنند. علاوه بر این، نیاز است که آن ها سایز و شکل آرئولا را نیز تغییر دهند. در آخر، آن ها از کاشت ایمپلنت برای بزرگ کردن سینه شما استفاده می کنند. هدف تمام این تغییرات این است که سینه شما را تقویت کنند و شما را به هدفی که دارید، برساند. برای این عمل جراحی شما باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

    از ظاهر سینه خود ناراضی هستند.

    سینه های شما به صورت افتاده و کوچک است.

    احساس می کنید که کاهش وزن، بارداری، شیردهی یا پیری تاثیر منفی بر روی سینه­تان گذاشته است.

    نسبت به سینه خودتان احساس خجالت دارید.

    دوست دارید که سینه محکم تر، کامل تر و جوان تر داشته باشید.

 

چه کسانی بهترین داوطلب برای بزرگ کردن و لیفت سینه هستند؟

 

بزرگ کردن و لیفت سینه یکی از معروف ترین روش های زیبایی در میان زنان در انگلیس است. در نتیجه، بعضی از زنان کاندیدهای مناسبی برای بزرگ کردن و لیفت سینه هستند. هر چه در زندگی به عنوان یک زن پیشرفت کنید (با گذشت زمان و سنتان در کامل شدن به عنوان یک زن پیشرفت می کنید)، این بسیار طبیعی است که سینه شما تغییر کند. به عنوان مثال، بارداری و شیردهی می تواند باعث تغییر بسیار بزرگی بر روی بافت های سینه شود. علاوه بر این، کاهش وزن یا فرآیند طبیعی سن یعنی پیری نیز باعث تغییر سینه می شود. بنابراین ممکن است که دیگر با ظاهر سینه­تان احساس خوشحالی و دلگرمی نداشته باشید. این روش با هدف بلند کردن و بزرگ کردن سینه های شما می باشد و ظاهری محکم تر، کامل تر و جوان تر به آن ها می دهد. کاندیدهای مناسب برای بزرگ کردن و لیفت سینه زنانی هستند که:

جراحی بینی عمل بینی  عمل زیبایی بینی عمل جراحی بینی بهترین جراح بینی در تهران جراحی زیبایی بینی بهترین جراح بینی عمل بینی گوشتی هزینه عمل بینی جراحی پلاستیک فیلم جراحی بینی فیلم عمل جراحی بینی جراحی زیبایی عمل بيني پروتز سینه جراحی سینه ماموپلاستی عمل سینه

    دارای بی ام آی سالم باشند.

    دارای هیچ نوع مریضی جدی نباشند.

    دارای پوست اضافی روی سینه باشند.

    فکر کنند که سینه آن ها افتاده و آویزان شده است.

    بر این عقیده باشند که سینه های آن ها شکل خود را از دست داده اند.

    احساس کنند که بارداری و شیردهی تاثیر منفی بر روی ظاهر سینه هایشان گذاشته است.

    بر این عقیده باشند که کاهش وزن و پیری بر ظاهر سینه هایشان تاثیر گذاشته است.

    اهداف واقعی برای این روش داشته باشند.

    از لحاظ احساسی برای این عمل آماده باشند.

 

علت انتخاب روش بزرگ کردن و لیفت سینه

 

اولا، مهم است بگوییم که نظر شما درباره بدنتان یکی از مهمترین موارد است. علاوه براین، بسیاری از تغییرات سینه که در بالا به آن اشاره کردیم، در میان همه زنان طبیعی و رایج است. سینه های شما نشانه زنانگی شماست و شما باید به آن افتخار کنید. بنابراین، اگر احساس می کنید که ظاهر فعلی سینه ­تان به شما اطمینان و اعتماد نمی دهد، دوست داریم به شما در تغییر آن کمک کنیم. اگر با ظاهر سینه تان احساس خوشحالی نمی کنید، روش بزرگ کردن و لیفت سینه به شما کمک می کند. این تمام پوست های اضافی سینه­ تان را که باعث می شود سینه افتاده به نظر بیاید را از بین می برد. علاوه براین، باعث تغییر شکل و بزرگ شدن بافت های سینه می شود. در نتیجه، شما سینه هایی محکم تر، کامل تر و جوان تر دارید.

 

نحوه انجام بزرگ کردن و لیفت سینه

بزرگ کردن و لیفت سینه چگونه انجام می شود؟ انجام روش بزرگ کردن و لیفت سینه معمولا 2 تا 3 ساعت زمان می برد. بعد از عمل جراحی، شما می توانید همان روز به خانه بروید یا 1 تا 2 روز در بیمارستان بمانید.

 

رضایت

قبل از عمل جراحی، شما با جراح خود ملاقات می کنید. آن ها روش و خطرات ناشی از آن را برای شما مطرح می کنند. شما می توانید هر سوالی که دارید بپرسید. اگر هنوز تمایل به عمل جراحی داشته باشید، باید فرم رضایت نامه را امضاء کنید. این روند می تواند در روز قبل از عمل یا همان روز عمل باشد. ما توصیه می کنیم که قبل از امضاء کردن رضایت نامه درباره­ی این روش مطاله کنید و تمام خطرهای احتمالی آن را بدانید. جراح شما سینه های شما را بررسی می کند و خط هایی را در منطقه مورد نیاز می کشد. او هم چنین برای گرفتن عکس از قبل و بعد سینه تان اجازه می گیرد.

 

بیهوشی

شما دکتر بیهوشی خود را در روز جراحی ملاقات خواهید کرد. در طول مشاوره، شما و جراح خود تصمیم می گیرید که  عمل جراحی با استفاده از بیهوشی عمومی یا بیهوشی موضعی با آرام بخش انجام شود. دکتر بیهوشی شما قبل از عمل جراحی بیهوشی انتخابی را به شما می دهد.

 

برش

جراحتان از برش ها و شکاف های مختلفی برای بزرگ کردن و لیفت سینه تان استفاده می کند. برش هایی که جراح انتخاب می کند بسته به سایز و شکل سینه است. علاوه بر این، سایز آرئولای شما و حالتش، درجه افتادگی سینه، کیفیت و کمیت پوست شما بر روی تصمیم گیری جراح تاثیر می گذارد. جراحان شما ابتدا پوستتان را تمیز می کنند، سپس برش هایی را که فکر می کنند مناسب است را ایجاد می کنند.

 

بستن برش ها یا شکاف ها

جراح شما سپس از بخیه برای بستن برش ها استفاده می ند و پانسمان را روی زخم های شما قرار می دهند. آن ها ممکن است برای کاهش تورم و کبودی، در زیر پوست تخلیه ای انجام دهند. معمولا، این تخیله ها را قبل از مرخص شدن شما انجام می دهند.

 

برگشت به بخش

سرانجام، شما برای بهبودی از جراحی و بیهوشی به بخش برمی گردید. در همان روز مرخص می شوید و یا یک تا دو شب را برای کنترل در بیمارستان می مانید.


 

سایت دکتر مفرد

سایت دکتر مفرد

آپارات دکتر مفرد

یوتیوب دکتر مفرد

اینستاگرام دکتر مفرد

مقالات سایت دکتر مفرد

 

Jarahibini rhinoplasty  جراحی بینی  عمل بینی    دکتر جراحی بینی دماغ  جراحی پلاستیک جراح بینی  جراح  پلاستیک جراحی زیبایی Protez فوق تخصص فوق تخصص جراحی زیبایی فوق تخصص جراحی پلاستیک بهترین جراح بینی فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک ,جراحی سینه

 

 

 1402/10/21
9
 0

نظر خود را ارسال کنید

نام و نام خانوادگی
شماره موبایل
نظرشما