زمان بهبودی برای جراحی پلک

زمان بهبودی برای جراحی پلک


پس از جراحی، بهبودی پلک ممکن است تا سه هفته طول بکشد. معمولاً هفت تا ده روز طول می کشد تا شما پس از یک بیماری به سر کار برگردید. بیمارانی که جراحی پلک تحتانی دارند ممکن است پس از جراحی به چند روز مرخصی از کار نیاز داشته باشند که ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. در نتیجه خوابیدن به پهلو می تواند منجر به تورم بیشتر شود. توصیه می شود پس از جراحی حداقل دو هفته به پشت بخوابید و سر خود را بالا نگه دارید.


مدت زمان بهبودی پس از جراحی پلک چقدر است؟



اکثر افراد پس از جراحی نتایج بسیار خوبی را گزارش می دهند و از ظاهر چشمان خود بسیار راضی هستند. زمان بهبودی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما معمولاً بسیار کوتاه است. اکثر افراد تقریباً یک هفته قبل از اینکه بهترین حالت خود را داشته باشند طول می کشد و تورم و کبودی معمولاً در عرض دو هفته کاهش می یابد.

تغییر شکل و سفت کردن ناحیه اطراف چشم با انجام جراحی پلک قابل انجام است. می توان از آن برای درمان رسوبات چربی در ناحیه پلک استفاده کرد که باعث پف کرده، کیسه های زیر چشم، افتادگی پلک پایین و شل شدن پوست اطراف پلک می شود. جراح بی حسی موضعی یا آرام بخش داخل وریدی را به عنوان یک گزینه درمانی توصیه می کند. جراحی پلک ممکن است در یک مرکز اداری، یک مرکز جراحی سرپایی یا یک بیمارستان انجام شود. در بیشتر موارد شرکت های بیمه به دلایل زیبایی جراحی پلک را پوشش نمی دهند. برخی از بیماران در صورت داشتن دلیل پزشکی ممکن است تحت پوشش طرح بیمه درمانی قرار گیرند. معمولاً کمتر از دو ساعت طول می کشد تا پلک های شما کاملاً تمیز شوند.

یک متخصص بیهوشی (که به عنوان بیهوشی عمومی نیز شناخته می شود) در طول عمل حضور خواهد داشت. در طی بی حسی موضعی، یک داروی بی حس کننده به پلک های شما تزریق می شود. در حالی که بیمار در اتاق عمل است، از یک لوله داخل تراشه نیز برای تامین اکسیژن و پشتیبانی تنفسی استفاده خواهد شد. لیپوساکشن مشابه هر عمل دیگری است که عوارض جانبی معمولا جزئی و موقتی دارد. پس از درمان جراحی، جراح ممکن است به شما توصیه کند که محل برش خارجی را دو بار در روز با یک سواب پنبه آغشته به محلول نمکی یا پراکسید هیدروژن تمیز کنید. عینک آفتابی تیره، چه در داخل خانه و چه در بیرون استفاده شود، می تواند به حساسیت نور به ناحیه چشم کمک کند. اگر قصد جراحی پلک را دارید، به یک جراح پلاستیک با مجوز بورد نیاز دارید که تجربه زیادی در انجام این نوع عمل داشته باشد. تا حد امکان باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. علاوه بر استفاده از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر، باید هر روز از آن استفاده کنید تا از پوست خود محافظت کرده و از موفقیت مداوم جراحی خود اطمینان حاصل کنید.



سایت دکتر مفرد

سایت دکتر مفرد

آپارات دکتر مفرد

یوتیوب دکتر مفرد

اینستاگرام دکتر مفرد

مقالات سایت دکتر مفرد

 

Jarahibini rhinoplasty  جراحی بینی  عمل بینی    دکتر جراحی بینی دماغ  جراحی پلاستیک جراح بینی  جراح  پلاستیک جراحی زیبایی Protez فوق تخصص فوق تخصص جراحی زیبایی فوق تخصص جراحی پلاستیک بهترین جراح بینی فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک ,جراحی سینه

 

 



 1402/10/25
42
 0

نظر خود را ارسال کنید

نام و نام خانوادگی
شماره موبایل
نظرشما