اهمیت عکس های قبل از عمل بینی

چرا باید قبل از عمل زیبایی از بینی عکس گرفت؟

عکس برداری قبل از عمل بینی اطلاعات دقیقى را در مورد ایرادات و اشکالات بینی ، هم به جراح بینی و هم برای بیمار ارائه می دهد.
نقش عکس های قبل از عمل مانند نوار قلب برای متخصص قلب و یا كليشه رادیولوژی برای متخصص ارتوپدی است.این همکاران با این اقدامات قبل از عمل با مشکلات بیمار خود آشنا مى شوند.
به طور معمول بیماران بطور دقیق از جزئیات ایرادات بینی خود آگاه نیستند.  همچنین جراح بینی نیز با ایرادات بینی بیمار خود بطور کامل آشنا می شود.

ارزیابی این عکس ها حتی می تواند برنامه جراح را برای بیمار خود مشخص کند .جراح با بررسى و آنالیز كردن عکس های قبل ازعمل بینی میتواند طراحی بینی را برای فرد انجام دهد و نیز روش عمل را در ذهن خود مرور کند و با آمادگی بیشتر، ، عمل جراحی بینی را شروع و به پایان برساند.
بیماران متقاضی عمل جراحی بینی نیز با آشنا شدن از ایرادات بینی خود  قبل از عمل با آمادگی بهتری، عمل جراحی را قبول می کنند


سایت دکتر مفرد

سایت دکتر مفرد

آپارات دکتر مفرد

یوتیوب دکتر مفرد

اینستاگرام دکتر مفرد

مقالات سایت دکتر مفرد

 

Jarahibini rhinoplasty  جراحی بینی  عمل بینی    دکتر جراحی بینی دماغ  جراحی پلاستیک جراح بینی  جراح  پلاستیک جراحی زیبایی Protez فوق تخصص فوق تخصص جراحی زیبایی فوق تخصص جراحی پلاستیک بهترین جراح بینی فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک ,جراحی سینه

 

 

.


 1402/8/15
0
 4

نظر خود را ارسال کنید

نام و نام خانوادگی
شماره موبایل
نظرشما