جراحی پلک (بلفاروپلاستی)

بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی واژه ایی یونانی است که از 2 واژه به معنی پلک و شکل دادن تشکلیا شده است.و برای جراحی زیبایی ناحیه (greek: blepheron,eyelid plassein to from) چشم در صورت استفاده می شود.در این نوع جراحی از روش هایی همچون برداشت بافت اضافی،افزایش بافت ویا هردو و تصحیح خصور انحنای چشم و برداشت چربی و تقویت عضلات استفاده می شود.

با استفاده از این جراحی نواقص عملکردی و زیبایی در ناحیه حدقه استفاده می شودکه شامل ناحیه (periorbita)چشم،خط لبرو تا برش بالایی گونه می شود.

چربی مداری اضافه،جایگاه نا مناسب پلک پایین و شیارهای کنار بینی در محل برخورد حقه با شیب بینی،را برطرف سازد.ای فرایند عموما از طریق ایجاد برش های خارجی در امتداد خطوط طبیعی پوست در پلک بالا رو پایین انجام می شودکه بعدها با تکنیک های مورد استفاده جراحان پلاستیک ،در تکنیک برش ها در (transconjunctival) برش درونی پلک،سطح داخلی پلک (conjunctiva)،ناحیه گوشه ی چشم پایین انجام می شود.

این تکنیک به جراح اجازه میدهد تا چربی اضافه در پلک پایین را بدون ایجاد برشی قابل رویت،برش داده و یا حذف کند،اما در این روش امکان برداشت پوست اضافی پلک وجود ندارد.عواملی هم چون وضعیت پوست پلک ها (به لحاظ پوشش و رطوبت )سن بیمار،وضعیت پوست مجاور،وضعیت آناتومی بیمار می تواند در نتایج ریبایی جراحی پلک تاثیر گذار باشد.

 

سایت دکتر مفرد

سایت دکتر مفرد

آپارات دکتر مفرد

یوتیوب دکتر مفرد

اینستاگرام دکتر مفرد

مقالات سایت دکتر مفرد

 

Jarahibini rhinoplasty  جراحی بینی  عمل بینی    دکتر جراحی بینی دماغ  جراحی پلاستیک جراح بینی  جراح  پلاستیک جراحی زیبایی Protez فوق تخصص فوق تخصص جراحی زیبایی فوق تخصص جراحی پلاستیک بهترین جراح بینی فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک ,جراحی سینه

 

 

 

 1402/8/15
18
 12

نظر خود را ارسال کنید

نام و نام خانوادگی
شماره موبایل
نظرشما